loading...
ایمان سرا ( وب مبارزه با وب های خارجی )
یه بنده خدا (یا علی) بازدید : 95 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند

خلاصه اي از مطلب :

مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: براي فصل جديد تيم خود را انتخاب کرده و تصميم را گرفته‌ام و يک بار ديگر هم مي‌گويم که مذاکرات براي پرسپوليسي‌ شدنم در اين فصل تمام شد.


ادامه اين مطلب : حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

14 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند. مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: براي ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

14 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند. 4474 کليک توسط yasanjahan در Jul 12 ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با ...

14 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار ... باشگاه با اسم من با افکار مردم بازي مي کند براي من غيرقابل قبول و غير قابل هضم است. حسيني با بيان اينکه من تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم تأکيد ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

7 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند. حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا ...

1 روز پيش ... براي فصل جديد تيم خود را انتخاب کرده و تصميم را گرفته ام و يک بار ديگر هم مي ... کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي کند

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

13 ساعت قبل ... مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: براي فصل جديد تيم خود را انتخاب کرده و ... کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

12 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند. دعوت به همکاري از فعالان در حوزه زبان هاي ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

12 ساعت قبل ... ادامه اين مطلب : حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند مطالب ديگر در مورد اين مطلب :.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

13 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

13 ساعت قبل ... وي گفت: مربي پرسپوليس تصميم خود را گرفته و همه بايد به آن احترام بگذارند اينکه باشگاه با اسم من با افکار مردم بازي مي کند براي من غيرقابل ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

7 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند - مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: براي ...

آدرس : کليک کنيد
تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من ...

10 ساعت قبل ... مذاکرات پرسپوليس فوتبال بازي تيم ملي نيمه شب يکشنبه بيست و يکم تير ماه 1394 خبر حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا ...

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي کند. زمان دريافت خبر : يکشنبه 21 تير 1394 ساعت 0:54.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

شما اينجا هستيد. صفحه اصلي ›. حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار پارسيک - حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم ...

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

13 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند خلاصه اي از مطلب : مدافع تيم ملي فوتبال ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

13 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

13 ساعت قبل ... وي گفت: مربي پرسپوليس تصميم خود را گرفته و همه بايد به آن احترام بگذارند اينکه باشگاه با اسم من با افکار مردم بازي مي کند براي من غيرقابل ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

7 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند - مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: براي ...

آدرس : کليک کنيد
تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من ...

10 ساعت قبل ... مذاکرات پرسپوليس فوتبال بازي تيم ملي نيمه شب يکشنبه بيست و يکم تير ماه 1394 خبر حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا ...

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي کند. زمان دريافت خبر : يکشنبه 21 تير 1394 ساعت 0:54.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

شما اينجا هستيد. صفحه اصلي ›. حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار پارسيک - حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم ...

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

13 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند خلاصه اي از مطلب : مدافع تيم ملي فوتبال ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

13 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

13 ساعت قبل ... وي گفت: مربي پرسپوليس تصميم خود را گرفته و همه بايد به آن احترام بگذارند اينکه باشگاه با اسم من با افکار مردم بازي مي کند براي من غيرقابل ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

7 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند - مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: براي ...

آدرس : کليک کنيد
تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من ...

10 ساعت قبل ... مذاکرات پرسپوليس فوتبال بازي تيم ملي نيمه شب يکشنبه بيست و يکم تير ماه 1394 خبر حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا ...

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي کند. زمان دريافت خبر : يکشنبه 21 تير 1394 ساعت 0:54.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

شما اينجا هستيد. صفحه اصلي ›. حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار پارسيک - حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم ...

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

13 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند خلاصه اي از مطلب : مدافع تيم ملي فوتبال ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

... روسيه هم رسيد/هراس نيمي از مردم از خطر داعش براي امنيت ملي · جام حذفي فصل آينده بدون ... درخشان: آديداس هيچگاه براي ما فرصت نهايي تعيين نکرد/با ?-? شرکت در حال  ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم

13 ساعت قبل ... وي گفت: مربي پرسپوليس تصميم خود را گرفته و همه بايد به آن احترام بگذارند اينکه باشگاه با اسم من با افکار مردم بازي مي کند براي من غيرقابل ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

... درخشان: آديداس هيچگاه براي ما فرصت نهايي تعيين نکرد/با ?-? شرکت در حال ... پراهيچ يک فصل ديگر با پديده تمديد کرد · ? بازيکن با پرسپوليس ثبت کردند ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با ...

12 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند/ برانکو تصميمش را گرفته و همه بايد به آن ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند - اخبار فارسي.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم ... - فراز آنلاين

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند/ برانکو تصميمش را گرفته و همه بايد به آن احترام بگذارند ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

10 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند. گوگل پلاس · فيس نما · کلوب · linkedin.

آدرس : کليک کنيد
همه - کلوب هواداران تراکتورسازي - Tractor Fans Club

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند ??/??/?? - ?:??:?? ... لوسيانو ادينهو فصل گذشته ليگ برتر با ثمر رساندن 20 گل برترين گلزن اين رقابت‌ها شناخته شد وي امسال از تراکتورسازي . .... فشار روي تراکتور زياد است/ ايران‌پوريان: بازوبند مسئوليتم را سنگين مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

... روسيه هم رسيد/هراس نيمي از مردم از خطر داعش براي امنيت ملي · جام حذفي فصل آينده بدون ... درخشان: آديداس هيچگاه براي ما فرصت نهايي تعيين نکرد/با ?-? شرکت در حال  ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم

13 ساعت قبل ... وي گفت: مربي پرسپوليس تصميم خود را گرفته و همه بايد به آن احترام بگذارند اينکه باشگاه با اسم من با افکار مردم بازي مي کند براي من غيرقابل ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

... درخشان: آديداس هيچگاه براي ما فرصت نهايي تعيين نکرد/با ?-? شرکت در حال ... پراهيچ يک فصل ديگر با پديده تمديد کرد · ? بازيکن با پرسپوليس ثبت کردند ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با ...

12 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند/ برانکو تصميمش را گرفته و همه بايد به آن ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند - اخبار فارسي.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم ... - فراز آنلاين

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند/ برانکو تصميمش را گرفته و همه بايد به آن احترام بگذارند ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

10 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند. گوگل پلاس · فيس نما · کلوب · linkedin.

آدرس : کليک کنيد
همه - کلوب هواداران تراکتورسازي - Tractor Fans Club

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند ??/??/?? - ?:??:?? ... لوسيانو ادينهو فصل گذشته ليگ برتر با ثمر رساندن 20 گل برترين گلزن اين رقابت‌ها شناخته شد وي امسال از تراکتورسازي . .... فشار روي تراکتور زياد است/ ايران‌پوريان: بازوبند مسئوليتم را سنگين مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

... روسيه هم رسيد/هراس نيمي از مردم از خطر داعش براي امنيت ملي · جام حذفي فصل آينده بدون ... درخشان: آديداس هيچگاه براي ما فرصت نهايي تعيين نکرد/با ?-? شرکت در حال  ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم

13 ساعت قبل ... وي گفت: مربي پرسپوليس تصميم خود را گرفته و همه بايد به آن احترام بگذارند اينکه باشگاه با اسم من با افکار مردم بازي مي کند براي من غيرقابل ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

... درخشان: آديداس هيچگاه براي ما فرصت نهايي تعيين نکرد/با ?-? شرکت در حال ... پراهيچ يک فصل ديگر با پديده تمديد کرد · ? بازيکن با پرسپوليس ثبت کردند ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با ...

12 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند/ برانکو تصميمش را گرفته و همه بايد به آن ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند - اخبار فارسي.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم ... - فراز آنلاين

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند/ برانکو تصميمش را گرفته و همه بايد به آن احترام بگذارند ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

10 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند. گوگل پلاس · فيس نما · کلوب · linkedin.

آدرس : کليک کنيد
همه - کلوب هواداران تراکتورسازي - Tractor Fans Club

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند ??/??/?? - ?:??:?? ... لوسيانو ادينهو فصل گذشته ليگ برتر با ثمر رساندن 20 گل برترين گلزن اين رقابت‌ها شناخته شد وي امسال از تراکتورسازي . .... فشار روي تراکتور زياد است/ ايران‌پوريان: بازوبند مسئوليتم را سنگين مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد



حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با اف
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 539
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 1,252
  • بازدید سال : 25,961
  • بازدید کلی : 134,723
  • کدهای اختصاصی
    دعای فرج
    دعای فرج هایپر تمپ Code Center
    ارتباط با مدير